Polubiliśmy internetowe rezerwacje hoteli i biletów. Ponad 50% wzrost

booking.com
Wyniki najnowszych badań pokazują jak od 2011 roku zmieniły się przyzwyczajenia zakupowe Polaków.

Nadal najważniejszym czynnikiem zakupowym pozostaje cena. Tego zdania jest 56% Polaków. W Internecie większość z nas poszukuje też opisu produktu. Na podium znalazły się opinie o produkcie, co pokazuje jak ważna podczas zakupów internetowych jest obsługa klienta. Promocje i wyprzedaże stały się codziennością sklepów internetowych. Bez nich 35% z nas nie wyobraża sobie zakupów.

Od 2011 roku Internet najistotniej zmienił branżę turystyczną. Rezerwacje pokojów hotelowych, zakupy biletów lotniczych, kolejowych czy wycieczek zagranicznych, zanotowały ponad 40-procentowe wzrosty. W sieci chętnie kupujemy oprogramowanie komputerowe i bilety do kina. Zdecydowanie rzadziej kosmetyki i lekarstwa.
Ponad 60% z nas zakupu dokonuje poprzez tablet lub smartphon. W Goglerze stworzyliśmy w ostatnich latach blisko sto sklepów internetowych. Większość to już witryny przystosowane do urządzeń mobilnych - przyjazne dla użytkownika i uzyskujące lepsze wyniki w wyszukiwarce Google.


Badanie przeprowadziły firmy Divante i IMAS.
Trwa ładowanie komentarzy...