O autorze
Nazywam się Marcin Brzeziński i jestem właścicielem firmy Gogler. Rozwijam dziś biznesy ponad dwustu przedsiębiorstw w całym kraju, doradzając im w kwestii marketingu internetowego m.in. pozycjonowania, kampanii AdWords i reklam Facebook. Na NaTemat i INNPoland będę ambasadorem kwestii Polski Wschodniej, bo tutaj prowadzę i rozwijam własną firmę. Na moim blogu znajdziecie teksty na temat nowych technologii, testy gadżetów i sprzętu sportowego, z którego korzystam w wolnym czasie. EMAIL: m.brzezinski@gogler.pl

Zarabiać na App Store Optimisation. Nadchodzi czas agencji ASO pozycjonujących aplikacje

Jak zdobyć wysoką pozycję w markecie aplikacji?
Jak zdobyć wysoką pozycję w markecie aplikacji? Apple
W Polsce niewielu jest obecnie specjalistów ASO. Temat jest wyzwaniem dla istniejących już agencji zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych w wyszukiwarce Google. Zainteresuje na pewno też każdego, kto chciałby szybko zarobić swój pierwszy milion.

Każdy przedsiębiorca, który przynajmniej raz w życiu zarobił lub chciał zarobić na tzw. efekcie skali, będzie zainteresowany ASO. Efekt skali w sprzedaży jest źródłem dużych przychodów. Małe marże przemnożone przez masową sprzedaż, mogą zmienić biznes i życie przedsiębiorcy. App Store Optimization (ASO) to pozycjonowanie aplikacji w marketach aplikacji. Celem ASO jest pokonanie konkurencji w wyszukiwarce marketu, sprawienie aby nasza aplikacja była najczęstszą odpowiedzią na zapytanie o dany rodzaj aplikacji.

App Store Optimization (ASO) - co to jest
App Store Optimization to biznes, który z twórcy aplikacji potrafi zrobić prawdziwego szejka... niezależnie od tego czy mieszka w Dubaju, Nowym Jorku czy Radomiu. Pozycjonowanie aplikacji w Google Play i App Store to coś zupełnie nowego w polskiej branży. Oczywiście od dawna istnieje kilka prostych sposobów na wypozycjonowanie się w marketach aplikacji. Do zdobycia „pozycji sprzedażowej” trzeba jednak czegoś więcej. Umiejętności, które wystarczały do pozycjonowania stron internetowych, są właściwie nieaktualne w świecie App Store Optimisation (ASO) [...] SEO dla aplikacji mobilnych, rozpoczyna się od tego samego co pozycjonowanie strony internetowej – zbadania jakie słowa potencjalny klient wpisuje do wyszukiwarki. Jeśli źle wykonamy ten element naszej roboty, kolejne na nic się zdadzą. Tytuł, słowa kluczowe, liczba pobrań, opinie, a nawet nazwa aplikacji – wszystkie wpływają na naszą pozycję w „marketowej” wyszukiwarce. Jesteśmy społeczeństwem obrazkowym – myślimy, czytamy, kupujemy obrazem. W związku z tym, kluczowe może okazać się np. wizualne zoptymalizowanie symbolu produktu. Temat rzeka. Zapewniam Was, że będę do niego tutaj wracał jeszcze wielokrotnie. - pisałem niedawno na firmowym blogu Gogler'a.



Polskie agencje ASO
Na co dzień - wraz ze swoim dwudziestoosobowym zespołem - specjalizujemy się w osiąganiu wysokiej pozycji stron www w wyszukiwarce. Dbamy, abyście po wpisaniu swojego zapytania/słowa, w pierwszej kolejności natknęli się na stronę www z ofertą naszych klientów. Od dwóch miesięcy budujemy w agencji nowy dział i jesteśmy zachwycenie potencjałem ASO. Wkrótce na polskim rynku pojawi się pewnie kilkaset nowych miejsc pracy. Być może polskiemu ASO uda się także skutecznie wesprzeć polskich twórców aplikacji i ich inwestorów.

Marcin Brzeziński
Trwa ładowanie komentarzy...